22 زندانی ایرانی در عراق به کشور منتقل شدند

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران : دادستان خرمشهر گفت: امروز با پیگیری قوه قضائیه، وزارتخانه های دادگستری و امورخارجه و در راستای توافقنامه انتقال محکومین بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، 22 نفر از افراد زندانی شده در عراق به ایران منتقل شدند.

22 زندانی ایرانی در عراق به کشور منتقل شدند

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از فارس ، فاخر باوی امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز با پیگیری قوه قضائیه، وزارتخانه های دادگستری و امورخارجه و در راستای توافقنامه انتقال محکومین بین جمهوری اسلامی ایران و عراق، 22 نفر از افراد زندانی شده در عراق به ایران منتقل شدند.

وی مطرح نمود: عمده جرائم مربوط به این افراد انتقال یافته به کشور قاچاق مواد مخدر است.

دادستان خرمشهر گفت: این زندانیان مابقی دوران محکومیت خود را در ایران سپری خواهند کرد ضمن اینکه زندان آبادان برای تحمل ادامه مدت محکومیت این زندانیان در نظر گرفته شده است.

باوی با تاکید بر اینکه کشور عراق قوانین سخت گیرانه ای در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر دارد، مطرح نمود: از آنجا که انتقال برخی اقلام دارویی به کشور عراق جرم محسوب می شود، به هموطنان توصیه می شود از انتقال و حمل هرگونه مواد که در کشور عراق مشمول جرایم مربوط به مواد مخدر می شوند خودداری کنند.

وی افزود: هموطنان قبل از سفر به عراق از نوع داروهای ممنوعه در این کشور کسب اطلاع کنند چرا که ورود برخی اقلام دارویی از جمله برخی داروهای مسکن به کشور عراق جرم محسوب شده و برای حمل کننده آن مجازات سختی در نظر گرفته شده است.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 12 آذر 1399 بروزرسانی: 12 آذر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 554

به "22 زندانی ایرانی در عراق به کشور منتقل شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "22 زندانی ایرانی در عراق به کشور منتقل شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید