گل زدم تا جدی تر تمرین کنم ، ویزا نداشتم به لستر نرسیدم ، شاید پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کنم

به گزارش مجله حقوق، مهاجم تیم زوریا لوهانسک گفت: خوشحالم که در اولین حضورم در ترکیب تیم جدید توانستم گل بزنم و این موجب شد تا توقعات را از خودم بالا ببرم و این به نفعم می گردد.

گل زدم تا جدی تر تمرین کنم ، ویزا نداشتم به لستر نرسیدم ، شاید پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کنم

با ما سفر کنید و با سفر به اروپا در زمستان از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، مهاجم مازندارنی تیم زوریا لوهانسک در دقایق اندکی که برای این تیم به میدان رفت فرصت پیدا کرد بدرخشد و در نهایت هم توانست با گلزنی برای تیمش آغاز فوق العاده ای در لیگ برتر اوکراین داشته باشد.

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با دانشجو، درباره بازی اولش در لیگ اوکراین گفت: من تازه به اوکراین آمده ام و هنوز از نظر بدنی آمادگی بازی 90 دقیقه ای را نداشتم برای همین پس از چند روز تمرین زیر نظر بدنساز تیم توانستم با 70 درصد آمادگی جسمی روی نیمکت بازی با روخ لویو بنشینم و خوشحالم که توانستم پاسخ اعتماد سرمربی تیمم را با گلزنی بدهم.

وی در ادامه اضافه کرد: خیلی دوست داشتم در اولین حضورم ثابت کنم که اگر یک فصل کامل بیرون از ترکیب فنرباغچه نشستم فقط به دلیل سلیقه سرمربیان تیم بوده وگرنه من همه کوششم را می کردم و همان بازیکنی هستم که قبل از ورود به لیگ ترکیه برای استقلال گلزنی می کردم.

مهاجم جوان تیم زوریا درباره دلیل غیبتش در اولین بازی این تیم در لیگ اعلام نمود: بازی با لسترسیتی در انگلیس برگزار می شد و من چون تازه به اوکراین رسیده بودم کادر مدیریت تیم نتوانستند برای من ویزای انگلیس را بگیرند. گرچه اگر می گرفتند هم من هنوز از نظر بدنی آمادگی بازی برای تیم را نداشتم. اما حالا می توانم این احتمال را بدهم که پنجشنبه این هفته در خانه خودمان روبروی اسپورتینگ براگا پرتغال در لیگ اروپا به میدان بروم.

صیادمنش درباره ادامه برنامه هایش در تیم جدیدش شرح داد: این گل باعث شد تا رسانه های اوکراینی خیلی درباره ام بنویسند. چون یک تنه توپ را از وسط زمین برداشتم و رفتم گل زدم توقعات از من بالا رفت و این به خودم یاری می نماید تا با کوشش بیشتر بتوانم در سطح توقعات هواداران فوتبال در اوکراین بازی کنم. قطعا این به سود خودم خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 آذر 1399 بروزرسانی: 4 آذر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 537

به "گل زدم تا جدی تر تمرین کنم ، ویزا نداشتم به لستر نرسیدم ، شاید پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل زدم تا جدی تر تمرین کنم ، ویزا نداشتم به لستر نرسیدم ، شاید پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید