گسترش کرونا تحرکات ارتش ترکیه در سوریه را به حداقل می رساند

به گزارش مجله حقوق، همزمان با افزایش شمار قربانیان و مبتلایان به کروناویروس در ترکیه، این کشور اعلام نموده است که به دلیل گسترش این ویروس، تحرکات نیروهای خود را در مناطق عملیاتی سوریه به حداقل خواهد رساند.

گسترش کرونا تحرکات ارتش ترکیه در سوریه را به حداقل می رساند

به گزارش خبرنگاران، وزارت دفاع ترکیه در تازه ترین اقدام این کشور در مقابله با کروناویروس اظهار نموده است که یگان تازه ای را برای مقابله با گسترش این بیماری مشخص نموده است.

به گزارش خبرگزاری رویترز، این وزارتخانه همچنین اضافه کرد، نیروهایی که به سوریه اعزام شده اند اکنون تنها با مجوز رییس ارتش به مناطق عملیاتی وارد و از آنها خارج خواهند شد و تحرکات نیروها و کارکنان نظامی، مگر در موارد الزامی به حداقل رسیده است.

بنا بر اعلام وزارت دفاع ترکیه، پزشکانی برای ارائه آموزش های مرتبط با کووید 19 و انجام اقدامات پزشکی دیگر در همین زمینه به مناطق عملیاتی اعزام شده اند.

شمار مبتلایان به کروناویروس جدید طی چند هفته گذشته در ترکیه افزایش یافته و هر روز به تعداد این افراد اضافه می گردد. این کشور روز آدینه دستور ماندن بیشتر افراد زیر 20 سال در خانه را صادر کرد. استفاده از ماسک در اماکن عمومی شلوغ، فروشگاه ها و محل کار نیز در ترکیه اجباری شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 202

به "گسترش کرونا تحرکات ارتش ترکیه در سوریه را به حداقل می رساند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گسترش کرونا تحرکات ارتش ترکیه در سوریه را به حداقل می رساند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید