واکنش IOC نسبت به برکناری ناگهانی رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش مجله حقوق، کمیته بین المللی المپیک نسبت به تغییر مدیریت ناگهانی در فدراسیون جهانی وزنه برداری واکنش نشان داد.

واکنش IOC نسبت به برکناری ناگهانی رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری

به گزارش خبرنگاران، کمیته بین المللی المپیک پس از اینکه از برکناری ناگهانی اورسلا پاپاندرئا از ریاست موقت فدراسیون جهانی مطلع شد، بیانیه ای را در این مورد منتشر کرد.

در بیانیه IOC آمده است: کمیته بین المللی المپیک از تصمیم هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری برای برکناری اورسلا پاپاندرئا بسیار نگران است و IOC باید از نحوه تصمیم گیری و جایگزینی مطلع شود.

کمیته بین المللی المپیک در این مدت همکاری خوبی با خانم پاپاندرئا داشت و کاملا از اصلاحاتی که در فدراسیون جهانی وزنه برداری آغاز کرده بود، حمایت می کند. IOC گزارشی در مورد ارزیابی شرایط حال حاضر فدراسیون جهانی وزنه برداری دریافت نکرده است. بنابراین این اتفاق و عواقب آن در جلسه بعدی هیات اجرایی کمیته بین المللی المپیک موردبررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگاران، در حالی ک IOC نسبت به شرایط نابسامان فدراسیون جهانی هشدار داده بود و حتی عنوان کرده بود که با این شرایط جایگاه وزنه برداری در المپیک 2024 در خطر است، هیات اجرایی فدراسیون جهانی وزنه برداری در یک اقدام ناگهانی دست به تغییر در مدیریت زد و اورسلا پاپاندرئا را از ریاست موقت فدراسیون جهانی برکنار و اینتارانات تایلندی، نایب رییس اول فدراسیون جهانی را جایگزین کرد.

اختلاف اصلی در فدراسیون جهانی بر سر تغییرات در سیستم کسب سهمیه المپیک است و پاپاندرئا مخالف ایجاد تغییرات عمده در سیستم کسب سهمیه المپیک بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 519

به "واکنش IOC نسبت به برکناری ناگهانی رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش IOC نسبت به برکناری ناگهانی رییس موقت فدراسیون جهانی وزنه برداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید