معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا کرد

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی به دلیل تشدید ناراحتی قلبی از سمت خود استعفا کرد.

معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا کرد

محمدرضا محمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با انتشار نامه ای از تشدید بیماری قلبی خود اطلاع داد و به همین علت از سمت خود استفعا کرد.

متن استعفای محمدی به توضیح زیر است:

بسم الله الغفار الستار

با اهدای درود و عرض ادب

اکنون که در روزهای انتها سال، 30 ماه از خدمتگزاری ام در تصدی معاونت هنری و سینمایی استان خراسان رضوی را به کمک خدا و همراهی عزیزان، با تمامی فراز و فرودهای شیرین و تلخش گذرانده ام، به سبب عدم کمک بیش از اینِ جسم در این راستا صعب و سخت و تشدید ناراحتی و بیماری قلبی، استعفای خود را به جناب آقای دکتر مروارید مدیرکل فرهیخته اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تقدیم کرده ام که ابتدا بر خود لازم می دانم از عنایات ویژه ایشان به حقیر صمیمانه قدردانی نمایم.

از کلیه همکاران محترم معاونت هنری و سینمایی، معاونین محترم اداره کل، روسای محترم حراست، بازرسی و حوزه مدیر کل، مدیران محترم ادارات شهرستان، روسای محترم ستادی، کلیه کارکنان دیگر دستگاه های مرتبط با اداره کل، مدیران محترم آکادمی های آزاد هنری و آزاد سینمایی، نگارخانه ها، موسسات هنری و سینمایی، مراکز مهارت آموزی و سینماها، مدیران، سرپرستان و هیات مدیره انجمن های وابسته، اعضای محترم شوراهای نظارت و به ویژه از اساتید و هنرمندان معزز حوزه های نمایشی، تجسمی، موسیقی، سینمایی، مد ولباس استان و همه عزیزانی که اینجانب را در انجام وظایف محوله و رویدادها و فعالیت های معاونت هنری و سینمایی کمک نمودند، از صمیم قلب سپاسگزاری می نمایم.

همچنین بر خود فرض می دانم تا بابت همه کاستی ها و قصورات عذرخواهی کرده و طلب حلالیت نمایم. برای همه شما بزرگواران سال خوشی را همراه با سلامتی جسم و روح آرزو می نمایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 822

به "معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون هنری اداره کل ارشاد اسلامی خراسان رضوی استعفا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید