سیاست های کرونایی قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی آمریکا

به گزارش مجله حقوق، دانشگاه جانز هاپکینز طی یک پیغام ایمیلی سیاست تازه خود در بازگشایی برای نیمسال بهاری در سال 2022 میلادی را با توجه به شرایط شیوع سویه اُمیکرون کووید-19 گفت.

سیاست های کرونایی قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی آمریکا

به گزارش خبرنگاران به نقل از جان نیوزلتر، در این پیغام ایمیلی آمده است که از تاریخ 4 ژانویه، همه دانشجویان دانشگاه جانز هاپکینز در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد باید حداقل دوبار در هفته آزمایش ابتلا به کووید-19 بدهند و حداقل 48 ساعت بین هر تست فاصله باشد.

نکته قابل توجه این است که از ابتدای شیوع کووید-19 در دنیا، دانشگاه جانز هاپکینز تعداد موارد ابتلا را منتشر می کرد و پروتکل های بهداشتی را معین می کرد.

در پاییزی که گذشت، دانشجویان واکسینه شده این دانشگاه باید فقط یک بار در هفته و دانشجویان واکسن نزده باید هفته ای دو بار آزمایش می دادند.

علاوه بر این، دانشگاه جانز هاپکینز گفت: افرادی که تست ابتلای آنها مثبت شده است، در صورت نشان ندادن علائم ابتلا، پس از 5 روز از قرنطینه خارج خواهند شد. در غیر این صورت باید در قرنطینه بمانند.

مدیران دانشگاه جانز هاپکینز گفتند که این تغییرات در پاسخ به اطلاعیه های اخیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های آمریکا (CDC) اعلام شده است.

بعلاوه، این تغییرات از دستورالعمل های اخیر (CDC) پیروی می نماید و با مشورت متخصصان دانشگاه در مرکز بهداشت و بیماری های عفونی انجام می گردد و با توجه به شواهد بیشتر در دوره ای است که کووید-19 و سویه اُمیکرون بیشتر قابل انتقال است.

در اواخر دسامبر، با افزایش موارد کووید-19، دانشگاه جانز هاپکینز کلاس های دانشجویان را به شیوه آنلاین ارائه داد.

به گفته مسئولان دانشگاه، برنامه های ترم بهار حضوری بدون تغییر به جای مانده است.

گفته شده همچنان هیچ مدرکی مبنی بر انتقال ویروس در کلاس درس یا فضاهای آزمایشگاهی وجود نداشته، و برنامه های دانشگاه برای آغاز ترم بهار تا 24 ژانویه بدون تغییر باقی می ماند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1288

به "سیاست های کرونایی قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیاست های کرونایی قدیمی ترین دانشگاه تحقیقاتی آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید