سپاسگذاری رئیس جمهور کوبا از مقاومت مردم این کشور در برابر آمریکا

به گزارش مجله حقوق، رئیس جمهورکوبا مقاومت و ایستادگی مردم کشورش برابر تحریم های آمریکا را ستود.

سپاسگذاری رئیس جمهور کوبا از مقاومت مردم این کشور در برابر آمریکا

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، رئیس جمهور کوبا روز شنبه خلاقیت و هوش مردم کوبا در مقابله با تحریم های اقتصادی، تجاری و اقتصادی ایالات متحده را ستود.

به نوشته خبرگزاری پرنسا لاتینا میگل دیاز کانل رئیس جمهور کوبا در حساب توییتری خود نوشت که خصوصیات کوبایی ها به آنها امکان می دهد محاصره آمریکا را بشکنند و ادامه دهند.

رئیس جمهور کوبا به کوشش پزشکان این کشور در مبارزه با Covid-19 و بهبود بسیاری از مبتلایان به کرونا در کوبا اشاره نمود.

وزیر خارجه کوبا نیز چندی قبل اقدامات شورای امنیت ملی ایالات متحده به ویژه تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ را به عنوان ابزاری برای تجاوز به کوبا خواند و آنرا محکوم کرد. برونو رودریگز رئیس دستگاه دیپلماسی کوبا در توییتی نوشت که دولت آمریکا و شورای امنیت ملی این کشور هرگز از کوبا حمایت نکرده اند. وی اضافه نمود که خصومت دولت کنونی آمریکا بر منطقه آمریکای لاتین متمرکز است.

رودریگز در این توییت نوشت: دولت آمریکا و شورای امنیت ملی این کشور هرگز از مردم کوبا حمایت نکرده اند. به ویژه در دولت دونالد ترامپ، شورای امنیت ملی آمریکا ابزاری برای تجاوز به کوبا و آمریکای لاتین بوده است.

چندی قبل یک مقام ارشد دولت کوبا در مورد ادامه روابط دیپلماتیک با آمریکا گفت، تا زمانی که واشنگتن تحریم های اقتصادی را علیه کوبا حفظ کند، خیلی سخت است که بتوان درباره پیشرفت در مورد روابط دوجانبه به طور جدی فکر کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 663

به "سپاسگذاری رئیس جمهور کوبا از مقاومت مردم این کشور در برابر آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاسگذاری رئیس جمهور کوبا از مقاومت مردم این کشور در برابر آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید