خبرنگاران یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان کلنگ زنی شد

به گزارش مجله حقوق، کاشان- خبرنگاران- طرح ساخت یک باب مدرسه از سوی فردی خیر در منطقه راوند کاشان شامگاه پنجشنبه در آیینی با حضور جمعی از مسوولان این شهرستان کلنگ زنی شد.

خبرنگاران یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان کلنگ زنی شد

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

مجموعه آموزشی، فرهنگی و ورزشی زنده یاد حاجیه خانم خاکی در منطقه راوند با زیربنای یک هزار و 280 مترمربع، در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع از سوی حاج محمد منصوری ساخته می شود.

این مجموعه شامل مدرسه 12 کلاسه، سالن چند منظوره، کتابخانه، سایت و اتاق تجربی خواهد بود و خیر نیک اندیش افزون بر 100 میلیارد ریال برای ساخت آن هزینه خواهد کرد.

مدیر آموزش و پرورش کاشان در این آیین گفت: منطقه راوند دارای بیش از سه هزار نفر دانش آموز است، در حالی که برخی مناطق کشور که دارای آموزش و پرورش هستند، این تعداد دانش آموز ندارند.

حسین مقنی اضافه نمود: شهرستان کاشان شاید به علت جمعیت کم دانش آموز، استحقاق ناحیه شدن را نداشته باشد اما با 65 هزار نفر دانش آموز، دارای پراکندگی زیادی است که امیدواریم مسوولان با توجه به این پراکندگی، آن را به ناحیه تبدیل کنند.

کننده کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه یادآور شد: 73 درصد از مدرسه های کاشان از سوی افراد نیکوکار ساخته شده و این شهرستان با کمک مردم به این جایگاه رسیده است.

سید جواد ساداتی نژاد اضافه نمود: خیران این منطقه افزون بر مدرسه سازی در ساخت دانشگاه، درمانگاه، ورزشگاه، بیمارستان و حتی راه سازی نیز گام های موثر و ارزشمندی برداشته اند.

نزدیک به 63 هزار نفر دانش آموز سال تحصیلی گذشته در بیش از 370 واحد آموزشی شهرستان کاشان به تحصیل اشتغال داشتند.

شهرستان کاشان با جمعیت بیش از 368 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 320

به "خبرنگاران یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران یک مدرسه خیرساز در راوند کاشان کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید