خبرنگاران قاتل خاموش جان زن 38 ساله را در کالپوش میامی گرفت

به گزارش مجله حقوق، شاهرود - خبرنگاران - فرمانده انتظامی شهرستان میامی گفت: گاز گرفتگی در بخش کالپوش این شهرستان جان زن 38 ساله ای را گرفت.

خبرنگاران قاتل خاموش جان زن 38 ساله را در کالپوش میامی گرفت

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ حسین عجم عصر شنبه به رسانه ها، اعلام نمود: ساعت 30 دقیقه بامداد امروز شنبه یک فقره گاز گرفتگی در روستای باغچه از توابع بخش کالپوش میامی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام شد.

وی به اعزام بی وقفه مأموران انتظامی میامی اشاره نمود و گفت: در آنالیز های اولیه ماموران معین شد زن و شوهری به دلیل نامعلوم در منزل مسکونی خود دچار گازگرفتگی شده اند.

عجم از مرگ زن 38 ساله در این واقعه اطلاع داد و گفت: مرد خانواده که در این اتفاق مسموم شده بود توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی گفت: رعایت اصول و نکات ایمنی در استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز از مهم ترین و ضروری ترین اقدام های شهروندان در این راستاست.

به گزارش خبرنگاران، گاز مونوکسیدکربن بی رنگ و بی بو بوده که بر اثر احتراق ناقص سوخت هنگام روشن بودن وسایل گازی از جمله بخاری، آبگرمکن، شومینه و اجاق گاز فراوری شده و به علت سیستم تهویه نامناسب (دودکش) و بسته بودن محیط، ایجاد مسمومیت می نماید.

سردرد مبهم، ضعف عضلانی و سرگیجه، حالت تهوع و استفراغ، تنگی نفس، گیجی و خواب آلودگی، تاری دید، تشنج و کاهش سطح هوشیاری و تنفس سخت و تند ازجمله علایم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن است.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود 40 هزار تن در شرق استان سمنان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 فروردین 1400 بروزرسانی: 7 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 780

به "خبرنگاران قاتل خاموش جان زن 38 ساله را در کالپوش میامی گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران قاتل خاموش جان زن 38 ساله را در کالپوش میامی گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید