خبرنگاران عرضه اولیه آریاساسول به یک ماه آینده موکول شد

به گزارش مجله حقوق، تهران - خبرنگاران - معاون بازار فرابورس گفت: زمان دقیق عرضه اولیه آریاساسول به طور کامل معین نیست اما طبق صحبت هایی که با این شرکت داشتیم قرار شده تا یک ماه آینده تکلیف برخی مسایل که در این شرکت به وجود آمده معین و سپس عرضه شود.

خبرنگاران عرضه اولیه آریاساسول به یک ماه آینده موکول شد

افسانه اروجی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران به زمان عرضه اولیه آریا ساسول اشاره کرد و گفت: مطابق صحبت هایی که شرکت مطرح کرده است، تغییرات قیمت نفت بر نرخ اتان این شرکت تاثیر گذاشته است که این موضوع باعث شده تا فرابورس به دنبال شفافیت در قیمت های ارائه شده از سوی این شرکت باشد.

وی ادامه داد: تا زمان مشخص شدن نرخ واقعی اتان به عنوان خوراک این شرکت و تاثیر آن بر درآمد شرکت دست نگه داشتیم، بعد از روشن شدن این موضوع و ایجاد شفافیت به سراغ عرضه اولیه خواهیم رفت.

اروجی گفت: زمان دقیق عرضه اولیه به طور کامل مشخص نیست اما طبق صحبت هایی که با این شرکت داشتیم قرار شده تا یک ماه آینده تکلیف این قضیه مشخص شود و به نظر می رسد تا اواخر اردیبهشت ماه شاهد عرضه اولیه آریاساسول در بورس باشیم.

معاون بازار فرابورس گفت: زیرساخت های عرضه سهام این شرکت در بورس فراهم شده است فقط اکنون مسئله ای در هیات پذیرش و موضوع شفافیت قیمت های این شرکت وجود دارد که تا یک ماه آینده مشکل آن برطرف خواهد شد.

وی گفت: تا زمانی که تنها مشکل این شرکت هیات پذیرش بود وعده عرضه این شرکت را برای چهارشنبه هفته آینده داده بودیم اما امروز که این شرکت اعلام نمود به دنبال نرخ قطعی خوراک خود است به دلیل حائز اهمیت شفافیت این موضوع، عرضه اولیه را به ماه آینده موکول کردیم اما به طور حتم زمان عرضه اولیه به هفته آینده نمی رسد.

اروجی به عرضه دیگر شرکت ها در فرابورس اشاره کرد و گفت: دو شرکت درج شده دیگه مانند لاستیک یزد و پگاه گیلان در فرابورس درج شده که اکنون به دنبال اقدامات لازم برای عرضه اولیه هستیم، به نظر می رسد این شرکت ها هم تا یک ماه آینده به مرحله عرضه اولیه برسند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 226

به "خبرنگاران عرضه اولیه آریاساسول به یک ماه آینده موکول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عرضه اولیه آریاساسول به یک ماه آینده موکول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید