خبرنگاران استاندار قزوین: زیرسوال بردن خدمات دولت بی انصافی است

به گزارش مجله حقوق، قزوین - خبرنگاران - استاندار قزوین گفت: زیرسوال بردن خدمات دولت و تلاش برای کمرنگ نشان آن بی انصافی بوده و برخلاف مصالح و منافع ملی است.

خبرنگاران استاندار قزوین: زیرسوال بردن خدمات دولت بی انصافی است

هدایت الله جمالی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران افزود: برخی افراد در جهت پیشبرد منافع شخصی و جریانی تلاش دارند تا خدمات دولت را کمرنگ نشان دهند اما باید بدانند که این اقدام آنها موجب یاس و ناامیدی در جامعه می شود و برخلاف مصالح نظام است.

استاندار قزوین با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در هشت ساله گذشته با همه تنگناها و موانع کارها و خدمات ماندگاری را از خود به یادگار باقی گذاشته است،افزود: در حوزه های توسعه و زیرساختی از جمله راه سازی، سدسازی، انتقال آب، برق و گاز، خطوط مخابراتی و تقویت اینترنت، تقویت امکانات بخش بهداشت و درمان و ایجاد زیرساخت های کشاورزی، صنعتی و سرمایه گذاری در این بخش کارهای زیادی انجام شده که نمی توان آنها را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه دولت دکتر روحانی گام های بلندی را برای توسعه ایران برداشت و از هیچ تلاشی برای خدمت رسانی به مردم فروگذار نبوده است، گفت: در برخی حوزه ها کارهای انجام شده در این دولت به میزان اقدامات انجام شده در 40 سال گذشته و بی نظیر بوده است.

جمالی پور با بیان اینکه دشمن در سال های اخیر هوشمندانه جهت تحریم ها را به معیشت مردم نشانه رفت،افزود: این موضوع موجب شد تا اولویت ها تامین معیشت مردم باشد و در این شرایط خدمات و اقدامات توسعه ای و زیرزبنایی دولت کمتر مورد توجه قرار گرفت.جمالی پور تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی مختلف باید در راستای ایجاد نشاط و امیدآفرینی بین مردم به تشریح دستاوردها و خدمات دولت بپردازند.

استاندار قزوین گفت: دولت در شرایط سخت تحریم ها و کاهش درآمدهای کشور با قوت به خدمت رسانی خود ادامه داد و به عنوان مثال در همین شرایط طی سال های اخیر شاهد رشد قابل توجه جذب سرمایه گذار در استان قزوین و اجرای طرح های بزرگ عمرانی و زیرساختی همچون تکمیل سد نهب و آبرسانی از سد طالقان به آبیک و افتتاح آزادراه ملی غدیر (آبیک-چرمشهر) بودیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 837

به "خبرنگاران استاندار قزوین: زیرسوال بردن خدمات دولت بی انصافی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار قزوین: زیرسوال بردن خدمات دولت بی انصافی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید