جمع آوری حمایت علیه مادورو

به گزارش مجله حقوق، حکومت مادورو کوشش کرد امریکا را مقصر بداند اما مردم به طور معمول این موضوع را درک می کردند که مانند از هم پاشیدگی صنعت نفت ونزوئلا، شبکه برق ملی نیز طی سال ها حکومت چاویستا تخریب شده است، زیرا دولت نتوانسته بود اقدامات لازم برای تعمیر خرابی های این بخش و سرمایه گذاری جدیدی در آن انجام دهد.

جمع آوری حمایت علیه مادورو

پولی که برای شرکت ملی نفت دولتی و شبکه سراسری برق احتیاج بود، کجا رفته بود؟ این پول در دست حکومت کاملاً فاسد ونزوئلا بود. اگر این یک قیام مردمی نبود پس چه نامی می توان روی آن گذاشت؟ ما به افزایش فشارهای خود علیه رژیم مادورو ادامه دادیم، وزارت دادگستری امریکا علیه دو نفر از سرکردگان باندهای قاچاق مواد مخدر (که اتفاقاً هر دو از مقام های سابق رژیم بودند) اعلام جرم کرد و بیشتر اعضای بانک توسعه کشورهای امریکایی که 48 کشور قاره امریکا در آن عضویت دارند، از برکناری مادورو حمایت کردند.

کوشش های رژیم برای بهبود شرایط برق کشور نتایج خوبی نداشت، زیرا پست های برق تحت فشار بازگشت بار الکتریکی بیشتراً منفجر می شدند که فقدان تعمیر و نگهداری مناسب و قدیمی و فرسوده بودن تجهیزات و زیرساخت های صنعت برق ونزوئلا را نشان می داد.، ایران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 11 فروردین 1400 بروزرسانی: 11 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 786

به "جمع آوری حمایت علیه مادورو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جمع آوری حمایت علیه مادورو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید