جاده های گناباد، امروز آبستن حوادث تلخ، فوت 4 نفر در حوادث جاده ای گناباد

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران/خراسان رضوی رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد از آتش سوزی یک دستگاه پژو 405 در محور گناباد به تربت حیدریه اطلاع داد که بر اثر آن 3 نفر جان خود را از دست دادند. همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در محور گناباد بیمرغ یک نفر جان باخت.

جاده های گناباد، امروز آبستن حوادث تلخ، فوت 4 نفر در حوادث جاده ای گناباد

دکتر امین زمانی گفت: امروز سه شنبه پنجم اسفند طی تماس تلفنی مبنی بر انحراف از جاده و به دنبال آن آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پژو حوالی پلیس راه گناباد، سریعا دو دستگاه آمبولانس از اورژانس گناباد و یک اکیپ عملیاتی از آتش نشانی گناباد به محل اعزام شد.

وی اضافه نمود: شدت حریق در این حادثه بسیار زیاد بود و متاسفانه سه مصدوم این حادثه که دچار سوختگی کامل شده بودند قبل از رسیدن تیم های اورژانس و آتش نشانی فوت کردند.

اعزام 4 اکیپ عملیاتی اورژانس گناباد به حادثه واژگونی پراید محور گناباد بیمرغ

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی گناباد همچنین از اعزام 4 اکیپ عملیاتی اورژانس 115 به حادثه واژگونی یک دستگاه پراید اطلاع داد

امین زمانی گفت: ساعت 11:43 امروز سه شنبه پنجم اسفندماه به دنبال تماس تلفنی با مرکز پیغام اورژانس گناباد مبنی بر واژگونی یک دستگاه پراید با پنج مصدوم در حوالی بیمرغ، سریعا 3 اکیپ عملیاتی اورژانس زمینی از پایگاه های بیمرغ، گیسور و نوغاب و نیز بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه نمود: اولین آمبولانس در کمتر از 4 دقیقه به محل حادثه رسید و سریعا عملیات تریاژ و اولویت بندی مصدومان را انجام داد.

زمانی اظهار کرد : متاسفانه در این حادثه، یکی از سرنشینان خودروی سواری که خانمی 45 ساله بود به دلیل آسیب شدید به سر و اندام قبل از رسیدن آمبولانس فوت نموده بود و سایر

بنا بر گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گناباد توسط آمبولانس های اعزامی و بالگرد اورژانس هوایی جهت اقدامات درمانی به بیمارستان علامه بهلول گنابادی منتقل شدند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 فروردین 1400 بروزرسانی: 5 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 776

به "جاده های گناباد، امروز آبستن حوادث تلخ، فوت 4 نفر در حوادث جاده ای گناباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده های گناباد، امروز آبستن حوادث تلخ، فوت 4 نفر در حوادث جاده ای گناباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید