ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد شروع شد

به گزارش مجله حقوق، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد از امروز، 5 مرداد شروع شد و تا 2 شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد شروع شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی وکارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی مهر 99 شروع شد.

براساس مصوبه شورای سنجش و پذیرش در مورد زمانبندی جدید ثبت نام و اعلام نتایج رشته / محل های با پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی، ثبت نام و انتخاب رشته برای رشته های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که پذیرش آن ها صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، از امروز یکشنبه 5 مرداد شروع شد و تا خاتمه روز یکشنبه 2 شهریور ادامه خواهد داشت.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی azmoon.org دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت نموده و در صورت تمایل و داشتن شرایط، نسبت به تهیه کارت اعتباری، ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 396

به "ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش بدون آزمون دانشگاه آزاد شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید