تغییر شیوه کسب و کار در روزگار کرونا

به گزارش مجله حقوق، ادامه یافتن ضرورت رعایت بهداشتی مربوط به ویروس کرونا شرکت ها و دولت ها را به به روز رسانی پروژه های عمرانی خود واداشته است.

تغییر شیوه کسب و کار در روزگار کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان ان، بازارها و مراکز خرید در سراسر دنیا در حال بازگشایی هستند تا اقتصادهایی که به دلیل اقدامات کنترل شیوع کرونا دچار ضربه شده بودند را احیا نمایند. در ایالات متحده، سیمون ، بزرگترین عامل بازار، بسیاری از مراکز تجاری خود را مجددا بازگشایی نموده و گفته است که ماسک و ضد عفونی نماینده رایگان در خریداران قرار می دهد.

در چین، بعضی از مراکز خرید بیش از یک ماه باز بوده اند اما گفته می گردد که در کوشش هستند تا مشتریان را به حضور کمتر در این فروشگاه ها ترغیب نمایند. در سراسر اروپا، هنوز مراکز خرید کوچک در بسیاری از کشورها تعطیل است. در ترکیه اما بازگشایی با پروتکل هایی از قبیل سنجش دمای بدن مشتریان بازگشایی اجرا شده است. یونان نیز در همین روزها برنامههایی را برای افتتاح مال ها اعلام نموده است.

امارات و همسایگانش شارجه و ابوظبی با احتیاط اجازه بازگشایی مراکز خرید را صادر نموده اند. بزرگترین مرکز خرید ابوظبی کارکنان خود را هر دو ساعت یکبار مورد آزمایش کرونا قرار می دهد. ماه های انتهایی و ابتدایی سال بهترین زمان برای کسب درآمد این مراکز خرید بود که با شیوع کرونا ویروس جدید، شروع دوران قرنطینه و اجبار به تعطیلی کسب و کارهای فروشگاهی را دچار مسائل اساسی کرد.

اتفاقی که مراکز فروش اینترنتی را به بالاترین سود قابل تصور رساند و بعضی شرکت های سرمایه گذاری را به سمت ایجاد شهرهای مجازی ترغیب کرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 316

به "تغییر شیوه کسب و کار در روزگار کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر شیوه کسب و کار در روزگار کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید