تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تبریز با زمان بندی انجام می شود

به گزارش مجله حقوق، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز گفت: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و برای اینکه تخلیه خوابگاه ها با اذحام دانشجویان روبرو نباشد، تخلیه خوابگاه ها با زمان بندی انجام می شود.

تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تبریز با زمان بندی انجام می شود

حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، گفت: فرصت تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه به اتمام رسیده است و بیشتر دانشجویان کارشناسی اقدام به تخلیه خوابگاه کرده اند.

امامعلی پور در ادامه شرح داد: با توجه به گسترش شیوع ویروس کرونا و برای اینکه تخلیه خوابگاه ها با اذحام دانشجویان روبرو نباشد تخلیه خوابگاه ها با زمان بندی انجام می شود و در حال حاضر دانشجویان تحصیلات تکمیلی ورودی 98 اقدام به تخلیه خوابگاه ها کردند.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تبریز بیان نمود: خوابگاه ها برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی که امسال دفاع دارند آماده شده است و برای هر نفر یک اتاق در نظر داشتیم و حدود 280 دانشجو ثبت نام کرده بود، اما با توجه به شرایط استان در گسترش شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بخش های اداری دانشگاه ها و احتمال داره از نیمه دوم مرداد ماه تا نیمه دوم شهریور ماه به دانشجویانی دفاع از انتها نامه و کار عملی دارند امکانات خوابگاهی مهیا می شود.

وی گفت: حضور دانشجویان در خوابگاه های دانشجویی با رعایت پروتکل های دانشجویی انجام می شود تمام خوابگاه ها ضد عفونی شده است دانشجویان تحصیلات تکمیلی که در دانشگاه رفت و آمد دارند تست های اولیه طبق پروتکل خود اظهاری وزارت بهداشت و مرکز بهداشت دانشگاه انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 390

به "تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تبریز با زمان بندی انجام می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تخلیه خوابگاه های دانشجویی دانشگاه تبریز با زمان بندی انجام می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید