بهترین گزینه ها برای مدیریت پرسپولیس از نگاه علی کریمی

به گزارش مجله حقوق، علی کریمی، کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در واکنش به شایعه حضورش در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تا کنون هیچ کسی در این زمینه با بنده صحبتی نداشته و این موضوع فقط در حد شایعه است.

بهترین گزینه ها برای مدیریت پرسپولیس از نگاه علی کریمی

وی در واکنش به این سوال که اگر به شما پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس به صورت رسمی ارائه شود آیا آن پیشنهاد را می پذیرید؟، گفت: بر کسی پوشیده نیست که پرسپولیس جایگاه ویژه ای در قلب من دارد و کنار این تیم بودن برای هر پرسپولیسی افتخار بزرگی است، اما صادقانه می گویم که در شرایط کنونی بنده علاقه ای به حضور در هیئت مدیره باشگاه را ندارم و فقط برای باشگاه بزرگ پرسپولیس آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

کریمی در پاسخ به این سوال که از بین نامزدهایی که به نام گزینه های مدیرعاملی پرسپولیس معرفی می شوند،کدام گزینه را شایسته این پست می دانید، تاکید کرد: در روزهای اخیر گزینه های متعددی مطرح شده اند اما بنده معتقدم که در شرایط کنونی مدیرانی که تجربه مدیریت در فوتبال داشته اند راحت تر و بهتر می توانند در باشگاه بزرگ پرسپولیس کار کنند.

کریمی گفت: پرسپولیس جایی نیست که مدیران بی تجربه در فوتبال وارد آن شوند و در واقع اینجا نباید محل آزمون و خطای افراد شود. خوشبختانه پرسپولیس در سال های اخیر سیر صعودی خوبی داشته و برای تداوم موفقیت ها باید مدیرعاملی انتخاب شود که شناختش از فوتبال کافی باشد. از بین گزینه های مطرح شده من معتقدم که آقای محمد دادکان و حبیب کاشانی برای مدیرعاملی پرسپولیس گزینه های بهتری هستند.

وی ادامه داد: امیدوارم که فوتبالی ما به سمتی برود که مدیران فوتبالی بتوانند با اختیارات کامل کمک حال فوتبال باشند و به نظرم فوتبالی ها درک بهتری از فوتبال و مسائل آن دارند.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 1064

به "بهترین گزینه ها برای مدیریت پرسپولیس از نگاه علی کریمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین گزینه ها برای مدیریت پرسپولیس از نگاه علی کریمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید