اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد

به گزارش مجله حقوق، سرمایه گذاری که در اقدامی پرمخاطره 2.5 میلیون دلار به یک گروه طرفدار ترامپ که سعی داشت شواهد تقلب در انتخابات آمریکا را پیدا کنند، اعطا کرده بود، با توجه به بی نتیجه ماندن تلاش های این گروه، تقاضای بازپرداخت کرده است.

اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد

به نقل از بیزنس اینسایدر، فرد اِشِلمَن در حال استفاده از شرکت True the Vote، یک سازمان نظارتی در هیوستون، ایالت تگزاس برای پس دریافت پول است.

بنا بر دادخواست، اشلمن در 5 نوامبر (15 آبان) و دو روز پس از روز انتخابات، دو میلیون دلار به شرکت True the Vote واریز کرده است.

آن زمان هیچ برنده ای اعلام نشده بود اما جو بایدن در بیشتر شمارش ها از دونالد ترامپ جلوتر بود؛ کسی که مدت مدیدی است بدون هیچ شواهدی ادعا می کند انتخابات آمریکا در مقابل تقلب آسیب پذیر بوده است.

دادخواستی که نخستین بار توسط بلومبرگ گزارش شد، حاکی از آن است که اشلمن 500 هزار دلار دیگر هم یک هفته بعد- یعنی زمانی که رسانه های خبری از جمله اینسایدر جو بایدن را برنده انتخابات اعلام کرده بودند- به شرکت مذکور اعطا کرده است.

به گفته شرکت، اشلمن بنیان گذار اشلمن ونچرز ال ال سی است و قبلاً یک مدیر دارویی بوده است.

بنا بر دادخواست، او مرتباً خواستار به روزرسانی در خصوص نحوه استفاده پولی که به True the Vote داده، بوده است اما با پاسخ های مبهم، تعارفات و وعده های پوشالی روبرو شده است.

اشلمن خواستار بازپرداخت شده و در آن زمان شرکت True the Vote پیشنهاد بازپرداخت 1 میلیون دلار را ارائه کرده، آن هم به شرط اینکه از آن ها شکایتی صورت نگیرد.

دادخواست اشلمن بیانگر این است که True the Vote وعده داده بود دادخواست هایی را در ایالت های چرخشی تشکیل دهد، شکایات خبرچینان را در خصوص انتخابات گردآوری کند و داده های پیچیده و تحلیل آماری در خصوص رأی گیری بالقوه غیرقانونی یا جعلی ارائه دهد.

این گروه اما در 17 نوامبر (27 آبان) گفت که دادخواست هایی که در جرجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین تشکیل داده بود را فسخ می کند.

کمپین ترامپ هم دادخواست های خود را در ایالت های محل نزاع تشکیل داده، اگرچه هنوز در هیچ یک از آن ها برنده نشده است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 9 دی 1399 بروزرسانی: 9 دی 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 610

به "اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداکننده 2.5 میلیون دلار به گروه حامی ترامپ، پولش را پس می خواهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید