انتقاد دمشق از عدم کوشش واقعی اروپا برای کاهش تحریم ها علیه سوریه

به گزارش مجله حقوق، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه از عدم کوشش واقعی اتحادیه اروپا برای کاهش تحریم ها علیه سوریه انتقاد کرد.

انتقاد دمشق از عدم کوشش واقعی اروپا برای کاهش تحریم ها علیه سوریه

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه تأکید کرد که اظهارات بعضی از مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم ها علیه سوریه، به سطح کوشش واقعی برای لغو این تحریم ها نمی رسد.

وی اضافه کرد: اظهارات بعضی از مقامات اتحادیه اروپا در خصوص دعوت به کاهش تحریم های یک جانبه و غیرقانونی علیه مردم سوریه هنوز در چارچوب اقدامات سیاسی است و به سطح کار واقعی برای لغو این تحریم ها نرسیده است و این در حالی است که اتحادیه اروپا با وجود خطرات ناشی از شیوع بیماری همه گیر کرونا در این مرحله شریک اصلی در محاصره سوریه است.

این منبع گفت: جمهوری عربی سوریه که شهروندان آن از این تحریم های ظالمانه رنج می برند به کشورها و هیئت هایی می پیوندد که بر اهمیت لغو فوری و بی قید و شرط همه تحریم ها از جمله جابجایی بانکی اعمال شده توسط آمریکا و اتحادیه اروپا تأکید دارد و این تحریم ها که با اهداف سیاسی علیه سوریه اعمال شده اند به منزله نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشر بین المللی است.

وی گفت: این اظهارات، مقامات اروپایی را از مسئولیت تأثیر این تحریم ها در جلوگیری از کوشش برای تأمین وسایل، امکانات و زیرساخت های بهداشتی لازم برای مقابله با بیماری همه گیر کرونا رها نمی کند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 201

به "انتقاد دمشق از عدم کوشش واقعی اروپا برای کاهش تحریم ها علیه سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد دمشق از عدم کوشش واقعی اروپا برای کاهش تحریم ها علیه سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید