امکان اسکان در خوابگاه هاى دانشگاه شهید چمران اهواز وجود ندارد

به گزارش مجله حقوق، معاونت دانشجویى دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه اى گفت: دانشجویانی که متقاضی برداشتن وسایل ضروری خود از خوابگاه هستند، از یکم تا هفتم اردیبهشت، می­ توانند نسبت به تخلیه­ اتاق خود اقدام نمایند.

امکان اسکان در خوابگاه هاى دانشگاه شهید چمران اهواز وجود ندارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات موسسه اعزام دانشجو به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزارى دانشجو، معاونت دانشجویى دانشگاه شهید چمران اهواز در اطلاعیه اى پیرامون شرایط فعالیت خوابگاه هاى دانشجویى این دانشگاه اعلام نمود: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت حداکثری فاصله ­فیزیکی و ضوابط بهداشتی، بازگشایی مجدد خوابگاه­ های دانشجویی دانشگاه مستلزم مصوبه اجرایى رسمی وزارت علوم یا هیئت رئیسه دانشگاه است که تا به امروز ابلاغ نشده است.

طبق این اطلاعیه، آن گروه از دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز که متقاضی برداشتن وسایل ضروری خود از خوابگاه هستند، ضمن رعایت نکات بهداشتی از امروز، 1 اردیبهشت تا 7 اردیبهشت، در ساعات اداری می­ توانند با مراجعه به مجتمع ­های خوابگاهی نسبت به تخلیه­ اتاق خود اقدام نمایند.

لازم به ­ذکر است با توجه به نظر کارشناس بهداشت دانشگاه درخصوص مواد غذایی موجود در یخچال ­ها و احتمال فاسد شدن آن­ها بعد از تاریخ مذکور، نسبت به معدوم کردن آن ها اقدام خواهد شد.

از دانشجویان تقاضا می گردد با توجه به خطرات ناشی از تردد های غیر ضروری، تنها در صورت احتیاج واقعی و مبرم اقدام به ترک منزل و عزیمت به اهواز نمایند.

براساس این اطلاعیه، هیچگونه امکان اسکان در خوابگاه هاى دانشگاه شهید چمران اهواز در شرایط حاضر وجود نداشته و دانشجویان پس از تخلیه اتاق بایستی در همان روز خوابگاه را ترک نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 241

به "امکان اسکان در خوابگاه هاى دانشگاه شهید چمران اهواز وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان اسکان در خوابگاه هاى دانشگاه شهید چمران اهواز وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید