افزایش آمار بستری بیماران کرونا در مراکز درمانی استان تهران

به گزارش مجله حقوق، فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران، به ارائه گزارشی از شرایط شیوع بیماری کرونا در 24 ساعت گذشته در استان تهران پرداخت.

افزایش آمار بستری بیماران کرونا در مراکز درمانی استان تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران ر، علیرضا زالی، در گفت و گوی زنده خبری، از بستری 534 بیمار کرونایی در مجموعه بیمارستان ها در 24 ساعت گذشته اطلاع داد و گفت: از این آمار 111 نفر در بخش مراقبت ویژه بستری شدند. در مقابل 324 بیمار نیز در 24 ساعت گذشته ترخیص شدند.

وی ادامه داد: مدتی آمار بستری پایین تر از 500 نفر در روز گزارش می شد، اما در طول سه روز اخیر این آمار افزایش یافته است.

فرمانده ستاد مقابله با بیماری کرونا در کلان شهر تهران، اظهار کرد: 8 درصد از افرادی که در روز گذشته در بخش سرپایی به مراکز بهداشتی و درمانی استان تهران مراجعه کردند، احتیاج بستری داشتند. در مقایسه با هفته گذشته موارد جدید بستری و موارد عمومی بستری در تهران 14.9 درصد افزایش داشته است. این آمار نشان می دهد با افزایش تعداد ابتلا به بیماری با شیب ملایم رو به رو خواهیم بود.

وی مطرح نمود: کماکان تهران طبق شاخص های تعریف شده قرمز تلقی می گردد و به نظر می رسد هفته آینده شرایط مشابهی را تجربه می کنیم. از همین رو، محدودیت های اعمال شده در هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.

زالی با اشاره به استقرار محدودیت های بند 3 و 4 مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان نمود: مهم ترین مسئله کاهش حضور و دورکاری کارمندان تا خاتمه شهریور ادامه پیدا خواهد نمود. در هفته های اخیر استفاده منظم تر از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در محیط های اجتماعی، آمار قابل قبولی را به خود اختصاص داده است. همچنین امیدواریم در کنار این موارد، عدم حضور گروه های آسیب پذیر در اماکن عمومی و تجمعات و پرهیز از سفرهای غیر ضروری مورد توجه قرار گیرد.

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 3 آبان 1399 بروزرسانی: 3 آبان 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 469

به "افزایش آمار بستری بیماران کرونا در مراکز درمانی استان تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش آمار بستری بیماران کرونا در مراکز درمانی استان تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید