اعلام شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن

به گزارش مجله حقوق، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن را تشریح کرد.

اعلام شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن

سرهنگ علی همه خانی در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن گفت: در روزهای پایانی سال طبق رسوم هر ساله شهروندان تهرانی برای زیارت اهل قبور به آرامستان های شهر به خصوص بهشت زهرا (س) مراجعه می کنند، امسال نیز با توجه به روز تحویل سال این احتمال را می رود که شهروندان طی این هفته و هفته آینده به بهشت زهرا مراجعه کنند. از این رو ماموران پلیس راهور در معابر منتهی به بهشت زهرا و همچنین معابر داخلی آن به حالت آماده باش کامل درآمدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس از حوالی ساعت پنج بامداد امروز در آماده باش هستند، گفت: رصدهای آنلاین و نیز گزارش های دریافتی از ماموران حاکی از آن است که گرچه شاهد افزایش حجم تردد در معابر در مقایسه با روزهای قبل هستیم، اما ترافیک روان بوده و هیچ مشکل ترافیکی خاصی تا به امروز گزارش نشده است.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه بهتر است شهروندان زمان سفر خود را مدیریت کرده و از ازدحام و حضور طولانی مدت در بهشت زهرا خودداری کنند، گفت: ماموران پلیس راهور نیز در آماده باش هستند و نسبت به مدیریت ترافیک و روانسازی آن اقدام خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 فروردین 1400 بروزرسانی: 12 فروردین 1400 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 788

به "اعلام شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط ترافیکی بهشت زهرا و معابر منتهی به آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید