اعلام زمان واریز وام یک میلیون تومانی کرونا به خانواده ها

به گزارش مجله حقوق، خبرنگاران: طبق اعلام وزیر رفاه، بناست از ظهر فردا بانک مرکزی واریز وام یک میلیونی را به حساب خانوارهای یارانه بگیر که متقاضی دریافت وام بودند آغاز کند.

اعلام زمان واریز وام یک میلیون تومانی کرونا به خانواده ها

به گزارش خبرنگاران به نقل از تسنیم، محمد شریعتمداری در پیامی نوشت: پس از بررسی پیامک های متقاضیان وام قرض الحسنه یک میلیون تومانی ویژه کرونا، ظهر امروز لیست 17،153،021 سرپرست خانوار به سازمان هدفمندی یارانه ارسال شد تا با اقدام بانک مرکزی از ظهر فردا به حساب مردم عزیز واریز شود.

واریز درخواست های دریافتی پس از امروز نیز از دهم اردیبشهت ماه انجام می شود.

به گزارش تسنیم، پرداخت وام یک میلیونی به خانوارهای یارانه بگیر یکی از برنامه های حمایتی دولت در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور است که متقاضیان دریافت این وام باید درخواست خود را پیامکی به وزارت رفاه اعلام کنند.

وزارت رفاه از ساعت 22 روز چهارشنبه 27 فروردین پیامکی با مضمون سرپرست محترم خانوار؛ در صورتی که متقاضی استفاده از بسته حمایتی دوران کرونا بر اساس شرایط اعلامی دولت هستید، لطفاً تنها از خط تلفن همراه اصلی خود که مالک آن هستید، فقط کد ملی خود را به سرشماره 6369 ارسال فرمایید. به شماره همراه سرپرستان خانوار ارسال کرده است.

پس از ارسال پیامک ها، سرپرستان خانوار تا روز یکشنبه 7 اردیبهشت فرصت دارند فقط کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به وزارت رفاه (6369) پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره 6369 پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می کنند.

سخنگوی تسهیلات حمایتی کرونا گفته است: طبق برنامه ریزی 25 میلیون سرپرست خانوار یارانه نقدی دریافت می کنند که 88 میلیون پیامک به این تعداد ارسال می شود یعنی به تعداد سیم کارت های سرپرستان پیامک ارسال می شود. برخی از سرپرستان چند سیم کارت دارند که برای تمام سیم کارت ها ارسال شده است. کل افرادی که سیم کارت ندارند 2.5 میلیون سرپرست هستند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 244

به "اعلام زمان واریز وام یک میلیون تومانی کرونا به خانواده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام زمان واریز وام یک میلیون تومانی کرونا به خانواده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید