ابراز همدردی شهردار تهران با مردم ایتالیا در گفت وگو با شهردار رم

به گزارش مجله حقوق، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران از گفت وگوی مجازی شهردار تهران و شهردار رم و گفتگو در مورد تجارب هر دو شهر درباره مبارزه با کرونا اطلاع داد.

ابراز همدردی شهردار تهران با مردم ایتالیا در گفت وگو با شهردار رم

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، غلامحسین محمدی، رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: مبارزه با کرونا یک نبرد بین المللی است که کشورها باید فعالانه در آن شرکت نمایند. شهردار تهران امروز در یک گفت وگوی مجازی ضمن ابراز همدردی با مردم ایتالیا که تا به امروز بزرگترین قربانیان این بیماری بوده اند با شهردار رم در مورد تجارب هر دو شهر در این کارزار گفتگو کرد. حناچی در این گفت وگو با ابراز همدردی با مردم ایتالیا، مبارزه با کرونا را یک نبرد بین المللی خواند که نیازمند حضور فعالانه همه کشورها است. وی همچنین تاکید نمود ایران همزمان در حال مبارزه با تحریم های ظالمانه است و از شهردار رم خواست صدای تهران را به همکاران خود در سایر شهرداری ها منتقل کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: law10.ir شناسه مطلب: 187

به "ابراز همدردی شهردار تهران با مردم ایتالیا در گفت وگو با شهردار رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز همدردی شهردار تهران با مردم ایتالیا در گفت وگو با شهردار رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید